reklama

Keď sa bábätko pokaká

Moja týždňová materská dovolenka sa odkladá na neurčito. Som tato a môj život už nepatrí mne, ale bábätku. Malá slečna si pýta svojich rodičov kedykoľvek sa jej zachce. A my musíme byť k dispozícii 24/7. Už teraz milujem svoju „stresujúcu prácu“. Prečo? Stal som sa omnoho efektívnejším a nervozita zo mňa „zázračne“ vyprchala. Ako je to možné? Chcem vidieť úsmev svojej princeznej, tak často ako je to len možné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

A keď je Vaše „baby“ usmiate, šťastní sú aj rodičia.
Vidíte, ako Vám „doslova“ rastie pred očami.
V rozžiarenej tváričke sa odzrkadľuje čistá láska.

Sú tri cesty, kedy bude dieťatko šťastné:

1. Mamička musí „dokonale“ poznať režim svojho bábätka.
Stačí, aby sa oneskorila, čo i len o minútku a už je krik na streche. Nepomáhajú oteckove „opičky“, hračky upútajú len na chvíľu. Jediné, čo zaberie je mliečko.
Plné bruško vyčarí okamžitý úsmev.

2. „Pestovanie“ bábätka na rukách.
Pocit, že je v náručí, upokojuje.
Dieťatko vníma tlkot srdca, dych rodiča, je v teple. Ochranná náruč rodiča je bezpečie; je podobné matkinmu brušku, v ktorom rástlo deväť mesiacov. Keď držím svoju princeznú v náručí a ona zaspinká, uvedomujem si, že život beží príliš rýchlo, aby som si tieto okamihy nechal ujsť.

3. Bábätko má evidentne nafúknuté a tvrdšie bruško, je nepokojné, kričí, nervózne rozhadzuje nožičkami. Nechce mliečko, „dudu“, hračky nezaberajú a náručie len zjemní plač.
I keď chceme uľahčiť našej slečne, tento „boj“ musí vyhrať sama.
Jemná masáž bruška a „cviky“ s nožičkami majú za cieľ vyvolať „pohyb“ čriev.
Potom ostáva už len čakať, kedy sa to uvoľní.
Som šťastný ako „blcha“, keď sa bábätko pokaká.
Je to okamih úľavy.
Doslova vidíte ako spadol obrovský kameň, ktorý tlačil na celé telo.
Dieťatko sa začne nádherne usmievať!
Buď zaspí, alebo je opäť hladné.

No nestojí to za to, vidieť svoje dieťa šťastné?

Miroslav Bulejčík

Miroslav Bulejčík

Bloger 
  • Počet článkov:  118
  •  | 
  • Páči sa:  0x

P.S.: Ďakujem všetkým blogerom a diskutujúcim za ich príspevky. Pozitívne mi vyčaria úsmev na tvári a negatívne? Tie ma naštartujú k ďalšej činnosti :-). www.helpinvest.eu Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPoviedkySúkromnéNezaradenéPolitikaVedaMédiáPoézia a próza

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu