reklama

Kopne... a čas naokolo sa zastaví!

„Dotkni sa!“ Manželka chytila moju ruku a priložila si ju na bruško. „Je to jemné, šteklí to, cítiš?“ Necítil som nič. Sústredil som sa na jej dych. Počítal tep, priložil ucho pod jej pupok. A stále nič.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Druhý pokus.„Daj si ruku pod pupok, napravo a jemne zatlač. Čakaj, nebude to hneď, dáva si načas!“V hlave mi víri milión impulzov, už niekoľko minút čakám. Čakám na prvý pohyb svojho bábätka. Neviem, čo si mám myslieť, čo očakávať, ako sa správať. Som sústredený až tak, že ma začínajú bolieť svaly na stehnách. Cítim sa nepohodlne, začínam byť nervózny, nič sa nedeje.Tretí pokus.Stále mám ruku na brušku a jemne ju posúvam zo strany na stranu. Dýcham pravidelne a možno aj trošku zaspávam.A v tom, jemné kopnutie, sťuch, ktorý preniká od nášho bábätka, cez manželkine bruško, pokožku mojej ruky do mozgu. Tento pocit ma úplne ochromil!Uvidel, priblížil sa jedinečný okamih môjho života, zrod nového života. Hlava mi prestala fungovať, čas sa zastavil. V tej stotine sekundy, v tom dotyku, som zažil explóziu pocitov, ktoré neviem definovať. Obkolesil ma pokoj, jemnosť a sila, ktorá vytryskla odniekadiaľ z diaľky. Bol som zmätený a zároveň šťastný. Očakával som neočakávané. No skutočnosť bola úchvatnejšia, zježili sa mi chlpy na celom tele, preblesol mnou chlad a zároveň teplo. V tom okamihu som bol spokojný a šťastný. „Moje okamihy, sú mojím nebom tu na Zemi.“Toto krédo sa vlečie mojím životom už odmalička. Ani neviem, kedy presne som ho sformuloval. Jednoducho je mojou súčasťou a čím som starší, tým viac ho potrebujem. Potrebujem okamihy svojho života, aby som sa aspoň nachvíľu dotkol neba v tomto vystresovanom svete. A bábätko sa dotklo mňa.

Miroslav Bulejčík

Miroslav Bulejčík

Bloger 
  • Počet článkov:  118
  •  | 
  • Páči sa:  0x

P.S.: Ďakujem všetkým blogerom a diskutujúcim za ich príspevky. Pozitívne mi vyčaria úsmev na tvári a negatívne? Tie ma naštartujú k ďalšej činnosti :-). www.helpinvest.eu Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPoviedkySúkromnéNezaradenéPolitikaVedaMédiáPoézia a próza

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu