reklama

Kde sú moje peniaze?

Niekedy stačí jednoduchá otázka a zmení sa Vám celý život. Má to však malý háčik. Treba si ju hovoriť každý deň, aby sa stala Vašou súčasťou, prirodzeným návykom. Niečo pre to urobiť. A pracovať na tom každý deň!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Kde sú moje peniaze? Ako sa Vám páči táto otázka? Viete, kde sú vaše peniaze? Ste zamestnanec, živnostník, umelec, štátny zamestnanec, podnikateľ, investor? Kde ležia vaše peniaze? Čo pre to musíte urobiť, aby prišli na Váš účet?

Čo si budeme hovoriť, vždy to „akosi“ skončí pri peniazoch. Keď ich máme, sme slobodnejší v rozhodovaní, nezávislejší v podnikaní a aktívnejší v konaní.

Tak radi všetci snívame o pevnom zdraví, finančnej hojnosti, láske až za hrob, po rodinnom a businessovom úspechu, spoznávaní nových krajín, kariére, deťoch, po veľkom dome, byte, drahom aute, vzdelaní, uznaní, slobode, možnosti sebarealizácie... Snívame, ale nekonáme! Až na pár (bohatých) výnimiek. Skutočne sa zameriavame na to, čo chceme? Skutočne to chceme? A nie je to náhodou inak?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Súkromný, pracovný a podnikateľský život nám každý deň kladie pod nohy maličké prekážky. Manželka volá, že nestíha, aby ste kúpili niečo pod zub, zoznam už poslala smskou. Dcéra sa rozhodla, že chce ísť tancovať. Najlepšia kamarátka jej povedala, že má talent. Nadriadený Vám pridelil nový projekt. Však Vy to zvládnete, ste najlepší člen tímu; a on pri tom ide už na piatu dovolenku v roku. Majiteľovi firmy oznámili, že sa produkt nepredáva a treba navýšiť rozpočet na reklamu. Len tak medzi rečou spomenú, kolega mal autonehodu, treba ísť riešiť veci do poisťovne. Dáme si malú kávičku, robota počká. Vybavíme pár súkromných e-mailov, zavoláme kamarátovi. Doma zistíme, že treba dorobiť projekt. Manželka, deti to pochopia, však to robíme pre nich... Ubehne deň, dvadsaťštyri hodín a my cítime, že niečo nie je v poriadku. Pocit únavy, stresu, depresie. Stihli sme všetko ostatné (pre nás nepodstatné), ale zabudli sme na seba, svoje sny. Pre ich naplnenie sme neurobili nič, ani jeden maličký krok!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Som súčasťou podnikateľského projektu Život na pravej strane od Jiřího Mazura a otázku, kde sú moje peniaze, testujem asi 40 dní. Hovorím si ju pred zrkadlom každé ráno, počas dňa, keď sa neviem rozhodnúť, čomu dám prednosť. A niekedy len tak, keď hľadám podnikateľskú príležitosť. Na začiatku to bolo trochu „divné, neisté“. Ale po pár dňoch som si zvykol a otázka, kde sú moje peniaze, prirodzene blúdi v mojej mysli. Skvelé na tom je to, že nielen „blúdi“, ale nabáda k akcii. Tlačí ma k tomu, aby som sa rozhodol a urobil krok a následne ďalší k dosiahnutiu svojho cieľa!

Kde sú moje peniaze? Sú všade naokolo, len sa treba po ne zohnúť a ísť im v ústrety. Nikto iný to za mňa neurobí. A možno to už urobil, preto pôjdem inou (mojou) cestou.

Miroslav Bulejčík

Miroslav Bulejčík

Bloger 
  • Počet článkov:  118
  •  | 
  • Páči sa:  0x

P.S.: Ďakujem všetkým blogerom a diskutujúcim za ich príspevky. Pozitívne mi vyčaria úsmev na tvári a negatívne? Tie ma naštartujú k ďalšej činnosti :-). www.helpinvest.eu Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPoviedkySúkromnéNezaradenéPolitikaVedaMédiáPoézia a próza

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu