reklama

Dotyk slnka

Breh, kamenné more sĺz stojím, voda, modrá stuha padá hladí mi dušu, žíznim. Poď a zaleťme tam spolu!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Jas, niekde v diaľke tikástojím, oheň, páli mi oči,mriem, už to viem.Na krídlach motýľa, sním.Okno, povedz to mamestojím, vietor, ovieva moju tvárverím, slza uschýna.Je čas ísť!Dvere, cesta ďalekástojím, zem, chladná ale sýtauž bežím, čas sa naplnil.Dotyk slnka na tvári, úsmev.

Miroslav Bulejčík

Miroslav Bulejčík

Bloger 
  • Počet článkov:  118
  •  | 
  • Páči sa:  0x

P.S.: Ďakujem všetkým blogerom a diskutujúcim za ich príspevky. Pozitívne mi vyčaria úsmev na tvári a negatívne? Tie ma naštartujú k ďalšej činnosti :-). www.helpinvest.eu Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPoviedkySúkromnéNezaradenéPolitikaVedaMédiáPoézia a próza

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu