reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Bulejčík

Miroslav Bulejčík

Bloger 
  • Počet článkov:  118
  •  | 
  • Páči sa:  0x

P.S.: Ďakujem všetkým blogerom a diskutujúcim za ich príspevky. Pozitívne mi vyčaria úsmev na tvári a negatívne? Tie ma naštartujú k ďalšej činnosti :-). www.helpinvest.eu Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPoviedkySúkromnéNezaradenéPolitikaVedaMédiáPoézia a próza

reklama

Politika

Euro, chaos ešte len začne, a naplno!

Miroslav Bulejčík

Euro, chaos ešte len začne, a naplno!

Chcem štartovací balíček! Kde sú moje eurá - peniaze, vďaka ktorým som nemohol spať? O štvrť na desať ráno, pomalým krokom, s úsmevom na perách si predstavujem svoju novú menu. „Nemáme!“ Balíčky sa vypredali, už za desať minút a všetko bolo fuč. Môj sen bol preč, kde sú? Kam sa podeli moje bubáčiky, čím budem platiť na Nový rok? Ako je to možné, veď ich bolo vyše milióna, kam sa podeli, nebodaj do zberu, utiekli do iných štátov, žeby ebay,...?

  • 10. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 219x
  • 59
Som, alebo nie som TERORISTA?!

Miroslav Bulejčík

Som, alebo nie som TERORISTA?!

Londýn (najnovšie), New York, Madrid, Beslan,... niečo majú spoločné, TERORISTICKÝ ÚTOK! Metro, „dvojičky“, železničná trať, škola. Prečo? Kto má radosť zo smrti? Čo dosiahnu? Titulky v novinách, sledovanosť v správach, vyššie zisky, prepad burzy, potlesk, zadosťučinenie, „svätú“ vojnu,...?

  • 11. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 399x
  • 7
Fronc „odštartoval“ novú éru vnímania ľudu

Miroslav Bulejčík

Fronc „odštartoval“ novú éru vnímania ľudu

Martin Fronc, minister školstva (ani o tom nevie) a naštartoval éru samouvedomovania sa. Mládež (dnešní maturanti) bola nútená dospieť skôr. Nie maturita, ale práve problémy okolo nej vyvolali štrajk študentov. Boli nútení vyjsť do ulíc, po dlhých 16. rokoch.

  • 25. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 288x
  • 20
NEZASTAVUJTE na červenú !!!

Miroslav Bulejčík

NEZASTAVUJTE na červenú !!!

To by bolo super, „seknúť“ si to priamo cez frekventovanú križovatku v dopravnej špičke. Ignorovať značky, semafory, chodcov. Načo rešpektovať pravidlá, keď mi to nikto nepovedal!

  • 21. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 337x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu