reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Bulejčík

Miroslav Bulejčík

Bloger 
  • Počet článkov:  118
  •  | 
  • Páči sa:  0x

P.S.: Ďakujem všetkým blogerom a diskutujúcim za ich príspevky. Pozitívne mi vyčaria úsmev na tvári a negatívne? Tie ma naštartujú k ďalšej činnosti :-). www.helpinvest.eu Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPoviedkySúkromnéNezaradenéPolitikaVedaMédiáPoézia a próza

reklama

Médiá

Už CASTING ukázal osud MOJSEJOVCOV a TV Markíza!

Miroslav Bulejčík

Už CASTING ukázal osud MOJSEJOVCOV a TV Markíza!

„Gratulujeme !!!! s radosťou Vám potvrdzujeme, že ste bola/i vybraná/ý na casting do televíznej reality show TV Markíza „MOJSEJOVCI“. Dátum a miesto Vášho konkurzu: 30.1.2005, Bratislava, Hotel CARLTON.“ ..... takto sa začína pozvánka za 2 milióny. Len tak zo „srandy“ som vyplnil letáčik a čuduj sa svete, vybrali ma (v prvom momente hrdý, no okamih šťastia trval len krátko)!

  • 31. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 905x
  • 9
Samovražda, výkrik do tmy!

Miroslav Bulejčík

Samovražda, výkrik do tmy!

Skoro každý deň si kupujem dennú tlač (Sme, Pravda, Nový čas, Hospodárske noviny, Nitrianske noviny...). Musím, pretože mojou „drogou“ sú informácie. Bulvár využívam na odreagovanie (pri obede, na záchode, v autobuse). A „seriózne“ noviny na načerpanie vedomostí. Zistil som jednoduchú vec. Všetky denníky prinášajú pravdivé informácie, ráno. Večer to už neplatí, pretože všetko je odrazu klamstvo! Ako je to možné? Tak napríklad téma „Fronc a jeho husársky kúsok s maturitami.“

  • 28. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Iba „dokonalosť“ nestačí!

Miroslav Bulejčík

Iba „dokonalosť“ nestačí!

Všade samá Miss (Slovensko, Universe SR), Brad Pitt, Jennifer Lopez, Madonna..., dokonca i Mojsejovci pôsobia z televíznej obrazovky akosi „dokonalejšie“. Kto sú oni - vyvolení? Prečo i ja nie som jedným z nich, prečo mám pehu, šikmé oči, kilo navyše? Žiara reflektorov, obdiv.

  • 25. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu