reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Bulejčík

Miroslav Bulejčík

Bloger 
  • Počet článkov:  118
  •  | 
  • Páči sa:  0x

P.S.: Ďakujem všetkým blogerom a diskutujúcim za ich príspevky. Pozitívne mi vyčaria úsmev na tvári a negatívne? Tie ma naštartujú k ďalšej činnosti :-). www.helpinvest.eu Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPoviedkySúkromnéNezaradenéPolitikaVedaMédiáPoézia a próza

reklama

Poézia a próza

Si môj anjel

Miroslav Bulejčík

Si môj anjel

Otváram bránu, kľúče vo vačku, krokom radostným bežíš. Očičká ligocú sa ti v rozpuku, na rukách svojho macíka držíš. Pohladenie po tvári, vidím formu, je to póza, gesto, iba pre mňa. Som tvojím kráľom, bez pátosu, a ty moja princezná, vysnená.

  • 15. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 656x
  • 0
Matička žalostná

Miroslav Bulejčík

Matička žalostná

Matička žalostná, na nebi plakala, za otca, za deti, modlitbu riekala. Pod pníkom k večeru, tíško sa prekríži, ó Bože, pomôž mi, synovi odľahči.

  • 6. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 650x
  • 0
Tvoj život

Miroslav Bulejčík

Tvoj život

Z popola zrodený v rannej rose, dýchaš smútok a klaniaš sa slnku, niekde v diaľke spev, hukot a blesky ženú sa v kočiari, cítiš úzkosť, ... niet úniku.

  • 20. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 621x
  • 0
Oči šakala

Miroslav Bulejčík

Oči šakala

Smrť na perách, okno dokorán. Utekáš pred sebou samým? Obzeráš sa! Je tam, v diaľke, cítiš.... V pote tváre, prosíš! Už je tu, stále bližšie a bližšie. Tuhne Ti krv v žilách, dýchaš.... Z mrákot ťa preberá, čaša! Lahodný mok? Krv je to! Zasa....

  • 1. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 011x
  • 1
Vedel som, že zomrieš, preto neplačem!

Miroslav Bulejčík

Vedel som, že zomrieš, preto neplačem!

Bol celý čierny, malá guľka. Vyletel mi z tašky. A prvé čoho zaujalo, bola posteľ. Skryl sa. Už vtedy vedel, že sa naňho nebudem hnevať. Môj pes, menom Pegy. Pouličná zmes, temperamentný, sem tam bláznivý, výborný strážca a najlepší priateľ. Nikdy nebol smutný (aspoň mi tak pripadal), nikdy sa nesťažoval (aspoň som to tak cítil), nikdy neplakal (slzy z jeho očí nikdy nepadali), vždy splnil moje príkazy. Tvorili sme TÍM, ja a on. Prežili množstvo zážitkov, hrali sa na objaviteľov, bojovali o naše lásky, vyhrávali súťaže, plakali, verili, ...... že sa to neskončí.

  • 14. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 111x
  • 9
reklama
Vojna bábok!

Miroslav Bulejčík

Vojna bábok!

Výstrel preťal ticho sĺz. Začala sa vojna. Vojna bábok, ktoré niekto ovláda. „Choď bojovať za vlasť, bojuj proti neveriacim!“ Čo sa skrýva za týmito rozkazmi? Jeden človek s nadradenosťou a pýchou v srdci.

  • 2. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 997x
  • 0
Cujo .....

Miroslav Bulejčík

Cujo .....

Piatok 16. 5. 1980 bol nakazený besnotou. On, pekný bernardín v najlepších rokoch svojho života. Keď zažmurkal, šumela tráva. Keď zaštekal, zvony sa rozozvučali. Keď skočil so svojím 100 kilovým telom, zo všetkých stromov v okolí padalo ovocie. Jeho srsť. Lesklá, vlnila sa zo strany na stranu a blchy, len čo zacítili známi pach, poschovávali sa v tráve.

  • 2. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 142x
  • 3
Sladká Čiapočka :))

Miroslav Bulejčík

Sladká Čiapočka :))

Vlk zožral Čiapočku. Čiapočku povlčil na jedlo.

  • 2. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 984x
  • 0
Keď strom

Miroslav Bulejčík

Keď strom

Strom ... láska prichádza, večer stmieva sa, zvony zvonia v dvanásť, omša zvučí v našich srdciach,

  • 2. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 926x
  • 0
Kde si?

Miroslav Bulejčík

Kde si?

Láska, kde si? Stále volám. Meno tvoje vyslovujem, neviem - neviem. Otvor dvere, klopem, žíznim. Piť! Z duše prúdi, vypĺňam ťa. Biela niť.

  • 29. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 033x
  • 0
reklama
Morfeus už nelieta

Miroslav Bulejčík

Morfeus už nelieta

Stráca sa v hlbinách času, sám. Kto ho postrčil? Otec, matka, niekto z rodiny? Nie! Bez bariér, bez lesku, len on, Morfeus.

  • 26. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 068x
  • 0
Len rozmer nestačí

Miroslav Bulejčík

Len rozmer nestačí

Malý chlapec som, na tácke nezmestím sa doň. Malý chlapec som, v lavici sekám, búram a nič nevidím v ňom. Malý chlapec som, v aute čakám, dýcham, poď si poň! Malý chlapec som, pred domom volám, kričím, kto je on?

  • 13. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 060x
  • 0
Dotyk slnka

Miroslav Bulejčík

Dotyk slnka

Breh, kamenné more sĺz stojím, voda, modrá stuha padá hladí mi dušu, žíznim. Poď a zaleťme tam spolu!

  • 12. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 963x
  • 1
Rebel bez príčiny

Miroslav Bulejčík

Rebel bez príčiny

V noci za svitu luny som ho zbadal tam, oproti mne stál a čakal, smrť – ó nie, nieje to ona, je to rebel bez príčiny v mojej mysli.

  • 11. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 027x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu